[Cum se fac ambalajele in Romania] Bogdan Branzas: Cele mai interesante propuneri sunt cele care raman in portofoliu ca “necontractate”

[Cum se fac ambalajele in Romania] Bogdan Branzas: Cele mai interesante propuneri sunt cele care raman in portofoliu ca “necontractate”

Curajul este respins, iar licitatiile sunt pierdute din cauza lui, cand vine vorba de crearea ambalajelor pe piata din Romania. O spune Bogdan Branzas, Creative Director & CEO B R A N Z A S, si adauga: producatorii prefera sa joace „safe”.

Aici ai introdus o asa-zisa axioma in intrebare care de fapt nu este, si anume ca ownerul brandului “are un brief”. De cele mai multe ori nu are, sau il are verbal, sau il are insuficient construit cu multe lacune si semne de intrebare. E drept, am intalnit si briefuri foarte concise si binefacute insa acestea sunt inca destul de rare. Totusi, daca e sa iau media briefurilor primite in cei 20 de ani de design in Romania, “mandatories” este capitolul cel mai des intalnit iar aici de obicei gasim cate si ce fel de SKU-uri trebuie realizate si pana cand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related