[Branding Trends] Bogdan Branzas: Foarte putini inteleg ca marketingul aduce rezultate pe termen scurt, iar brandingul creeaza cultura pe termen lung

[Branding Trends] Bogdan Branzas: Foarte putini inteleg ca marketingul aduce rezultate pe termen scurt, iar brandingul creeaza cultura pe termen lung

Pe timp de pandemie, designerii au ramas tot designeri, spune Bogdan Branzas, Creative Director & CEO B R A N Z A S. Nu au fost prea multe surprize in domeniu, continua el: marketerii continua sa nu faca diferenta intre branding si identitate vizuala, iar confuziile intre logo si branding, intre branding si marketing, intre branding si publicitate raman la locul lor. Asa cum raman si facturile neplatite la timp. Exista totusi si o nota pozitiva pe undeva: lucrul cu companii mici, locale, start-upuri, unde totul e mai flexibil si creativ. Bogdan povesteste in interviul de mai jos despre cliseele industriei, provocarile ei, noile generatii de public si proiectele agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related