Vizualuri cu aroma de dovleac

Vizualuri cu aroma de dovleac

Halloween-ul a trecut, toti suntem bine, dar marturiile lui inca salasluiesc prin colturile Facebook-ului. Din sunetele strigoilor din noapte, din scartaituri de podele subrede si umbre infricosatoare de monstri, brandurile romanesti au amestecat niste idei cu aroma de dovleac si s-au pus pe treaba.

eMAG a bantuit noaptea de Halloween cu oferte mortale.

KFC a avut si o aplicatie de sperieturi #pebune:

McDonald’s ne-a oferit in dar trei bostani negri.

Milka ne-a intrebat, scurt, ce fel de monstri preferam. La costumat.

Profi si-a propus sa ne fereasca de sperietura preturilor ridicate.

Samsung face concurenta dulciurilor.

BRD a vrut sa stie daca suntem extroverti sau introverti.

Daca Profi ne zicea de preturi infricosator de mari, DOMO ne-a amenintat cu niste preturi groaznic de mici:

De la Illy am primit un liliac mov si bland.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related