AdMarket 2014, Digital: Social Media e perceputa de clienti ca fiind cea mai importanta activitate din comunicarea online

AdMarket 2014, Digital: Social Media e perceputa de clienti ca fiind cea mai importanta activitate din comunicarea online

Conform sectiunii de Digital a studiului AdMarket Researchcele mai importante activitati online desfasurate in 2013 au fost Social Media (43,1%), Digital Strategy (40,5%) si Digital Creation (36,4%).

La categoria unprompted awareness, primele locuri sunt ocupate de Webstyler (35,6%), iLeo (34,7%), The Geeks (27,1%), MRM Worldwide (22,9%) si Green Pixel (21,2%).

Dintre agentiile de ATL, cele mai bune competente digitale le are BV McCann Erickson (38,1%), urmat de Leo Burnett (35,6%), Graffiti BBDO (14,4%) , GMP Advertising (12,7%) si Publicis (11%).

In ceea ce priveste bugetul alocat comunicarii digitale, 15,3% dintre respondenti au cheltuit mai putin de 10.00 de Euro, iar 8,5% dintre acestia, peste 300.000 de Euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related