Jorg Riommi (Publicis): Case study-urile sunt advertising pentru advertising si, apoi, pentru advertiseri. Poate parea fortat, dar cred ca vorbim de o evolutie naturala a industriei

Jorg Riommi (Publicis): Case study-urile sunt advertising pentru advertising si, apoi, pentru advertiseri. Poate parea fortat, dar cred ca vorbim de o evolutie naturala a industriei

Festivalurile de publicitate au ajuns sa reprezinte o paleta larga de culori. In consecinta, rolul ca puncte de reper in advertising e pus sub semnul intrebarii. Si chiar daca le-am restrange relevanta, vin la rand, sub o lupa circumspecta, case-urile. Cat conteaza ideea si cat conteaza case-ul la o campanie de Grand Prix? E o intrebare pe care i-am adresat-o si lui Jorg Riommi (Chief Creative Officer, Publicis Bucharest) intr-o discutie pe tema festivalurilor, el participand in calitate de jurat la Dubai Lynx, New York Festivals si Eurobest.

Ne-a raspuns ca business-ul publicitatii sta, in fond, in vanzarea ideilor. Pornind de la copywriter-ul care isi vinde ideea siesi, urmand in circuit directorul de creatie, clientul, publicul si, apoi, advertiserii din jurii. Astfel, case-urile merita atentia pe care o primesc, crede Jorg. Pana la urma, niciun studiu de caz nu va reusi sa "transforme" o idee.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related