De la 1 iunie 2015, imersia multichannel agency este noua identitate a agentiei Whiteland BTL Services

De la 1 iunie 2015, imersia multichannel agency este noua identitate a agentiei Whiteland BTL Services

Timpurile s-au schimbat, limitele dintre ATL si BTL nu mai sunt atat de bine conturate si nici suficiente in comunicare, iar toate acestea au determinat intrarea Whiteland BTL Services intr-un amplu proces de rebranding.

Astfel, incepand cu 1 iunie 2015, agentia Whiteland BTL Services devine imersia multichannel agency.

Inceput anul trecut, procesul de rebranding s-a finalizat si vine impreuna cu un nume si un slogan nou, Live action. Acesta confirma calitatile principale pe care trebuie sa le detina o agentie pentru care viteza de reactie, flexibilitatea, adaptabilitatea, inovatia se traduc intr-o implementare de calitate.

La baza sloganului Live action stau trei ingrediente importante:

@ We control (controlam foarte bine procesul, de la primii pasi pana la momentul actiunii, cu maxima eficienta si buna desfasurare a intregului proiect)
@ We take action (reactionam imediat la cererile clientului, gasim mereu o solutie; suntem bine ancorati in realitate si facem lucrurile sa se intample)
@ We deliver (suntem specialisti in implementare si lucram ca niste profesionisti; suntem corecti si seriosi, livram ce am promis).

“Whiteland BTL Services inseamna calitate in implementare, flexibilitate si experienta in piata si, cand mentionam aceste calitati, ne bazam pe cei 7 ani de existenta pe piata. Acestea sunt atuurile noastre. imersia multichannel agency vine si completeaza toate aceste atuuri cu actiuni care includ modalitati diferite prin care consumatorului ii este livrat un mesaj consistent despre un brand sau un produs”, ne-a declarat Maria Martinas, General Manager imersia multichannel agency.

imersia multichannel agency isi va extinde serviciile in noi segmente ale marketingului, care ii vor permite acoperirea profunda a procesului de comunicare si activare cu clientii si consumatorii.

 

imersia multichannel agency este o agentie full services, prezenta pe piata din Romania din anul 2009. Este membra a International Advertising Association (IAA) din 2010.
Agentia are un parteneriat cu primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei, Buyer Brain. Cu o echipa tanara si devotata, de peste 40 angajati si peste 2.000 de colaboratori, imersia multichannel agency este o companie membra a grupului Whiteland, avand 16 puncte de lucru, cu birouri si depozite regionale, in orasele: Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Suceava, Craiova, Pitesti, Timisoara, Arad, Sibiu, Mures, Cluj si Oradea.
Activari in-store&out-door, merchandising, organizare evenimente, mistery shopper, cercetare de piata B2B, creatie, DTP, productie sunt doar cateva dintre serviciile prestate de imersia multichannel agency.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related