Bogdana Butnar (Poke London): La o saptamana si ceva dupa #pitch2015, cred ca ne e, tuturor, putin mai simplu sa intelegem ce s-a intamplat. Propun, insa, doua subiecte alternative de gandire

Bogdana Butnar (Poke London): La o saptamana si ceva dupa #pitch2015, cred ca ne e, tuturor, putin mai simplu sa intelegem ce s-a intamplat. Propun, insa, doua subiecte alternative de gandire

Ce mai e de zis dupa #pitch2015? Umor si ironie, analize si opinii, pozitii oficiale, toate s-au facut auzite. Bogdana Butnar (Strategy & Communications Design, Poke London) propune doua subiecte alternative de gandire.

E vorba, in primul rand, de nevoia de inovatie a Goliatului numit Retail-ul Mare, tot mai sleit de puteri in lupta cu un David sprinten: e-retailul.

Apoi, revine in lumina  faptul ca industria de publicitate romaneasca are o problema grava de branding. 

"Publicitatea ca industrie pare sa se fi ancorat in zona extrem de neplacuta a unui rau necesar, un loc fara filosofii, fara principii si, cel mai important in acest caz, fara reguli si metodologii. [..]

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related