Radu Luca: Inca de la primele fraze, avem de a face cu un "indreptar" conceput sa creeze relatii, nu sa ingradeasca dreptul la expresie si libera actiune

Radu Luca: Inca de la primele fraze, avem de a face cu un "indreptar" conceput sa creeze relatii, nu sa ingradeasca dreptul la expresie si libera actiune

Ieri a fost lansat Ghidul de Pitch elaborat de UAPR si al lui set de bune practici recomandate in colaborarea dintre clienti si agentii. Inregistram pe IQads si SMARK reactiile agentiilor si clientilor cu referire la precizarile Ghidului si asteptarile privind efectele acestuia pe viitor.

Radu Luca (Managing Director, Saatchi & Saatchi):


Felicitari! Apreciez sincer munca si timpul acordat din partea colegilor nostri de la UAPR, pentru conceperea si punerea in pagina a Ghidului de Pitch.

De subliniat faptul ca, inca de la primele fraze, avem de a face cu un "indreptar" conceput sa creeze relatii, nu sa ingradeasca dreptul la expresie si libera actiune.

Astazi, Ghidul de Pitch este piatra de hotar a unor reguli mai limpede formulate, pe care toata lumea zice ca le stie si le aplica, mai mult sau mai putin "ca la carte".

E, cumva, aidoma creatiei populare orale, pastrata din tata in fiu, pana cand, intr-o dimineata, un carturar s-a gandit totusi sa puna lucrurile astea in scris, pentru ca "asa se cade" si "s-ar putea sa fie de folos".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related