Adevarati castigatori anonimi de la Cannes si o saltea

Adevarati castigatori anonimi de la Cannes si o saltea

Cum poti sa devii cunoscut si controversat la festivalul de publicitate de la Cannes cu sau fara gala de premiere? In cel mai arhetipal mod cu putinta, acel lucru vinde orice, face lumea sa se invarta, omenirea sa supravietuiasca si faima sa aiba cel putin 15 minute. Sexul, da. Sexul pe covorul rosu.

Anul acesta, subiectul fierbinte al festivalului s-a invartit in jurul unui cuplu surprins in tandreturi pe scarile palatului festiv. Un insomniac care nu avea ce face i-a fotografiat si i-a pus pe Twitter. De acolo, motorul mediatic s-a pus in functie si au devenit „adevaratii castigatori ai festivalului”.

Ei, cum poti sa duci un astfel de performance la nivelul urmator? Cu ajutorul multor pahare, a unui party Kazakhstan si a unui grup de creativi romani. Acestia s-au hotarat sa aduca un omagiu eroilor indragostiti: o saltea pe covorul rosu si mesajul „Ultima noapte la Cannes”.

„O cascadorie creativa incheie perfect festivalul”, au notat cei de la Adweek.

Razvan Ghilencea, Anca Wirdy, Robert Capraru and Bianca Dumitrascu, autorii instalatiei pufoase, povestesc pentru IQads cum a decurs brainstormingul si caror branduri le-ar fi vandut ideea. Ei au fost ajutati in implementarea ei de Valery Volchetsky (Group Creative Director Hungry Boys, o agentie din Moscova).


Stirea

De vazut, am vazut-o pe Adweek impreuna cu restul lumii. Doar ca am tot auzit soapte si barfe pe la colturi, cu mult inainte sa dam drumul la net. Cum zicea si titlul, ei sunt adevaratii castigatori din 2015. Cred ca au adaugat un nou numar pe bucketlist-ul multora.


Ideea saltelei

Eram la un party aranjat de Kazakhstan. Dap. Acolo ne-am intalnit cu Valery si am inceput sa vorbim, sa glumim.

Inevitabil a aparut si subiectul asta, iar trei (sprezece) pahare mai tarziu am inceput sa ne gandim care e next level, pentru ca o sa vrei sa bifezi si tu sex pe covor la Cannes, dar nu poti s-o faci tot la fel. Trebuie sa vii cu ceva mai bun. Si atunci a inceput: "Hahaha, pe saltea. Da, da, da. Hahaha, de la IKEA. Hihihi...".

Am ras, ne-am distrat si am plecat mai departe spre Gutter Bar. Abia acolo am inceput sa juram ca o facem si ca o facem pentru IKEA sau PornHub (nu eram decisi, dar ii cautam pe acolo). Pana la urma a fost pentru noi.


Logistica

De asta s-a ocupat Val. Trebuia sa mergem impreuna, dar a avut el drum pe la Monoprix si a luat tot ce trebuia de acolo. N-a fost mult: saltea gonflabila, perne si asternuturi.


Reactii

Toata lumea euforica, probabil pentru ca era ultima noapte si se si intorceau de la party, dar oricum... Poze multe, distractie, fun. Noi zicem ca a fost bine pentru un stunt ad-hoc.


Echipa creativa

Ne cunoastem intre noi de mai bine de un an, timp in care am petrecut si brainstormat cu tot felul de ocazii... noua generatie de creativi romani e foarte unita.

Pe pe Valery Volchetsky l-am intalnit anul trecut tot la Cannes. Procesul de creatie a fost unul foarte fun! Mult vin si discutii amuzante. Nu suntem o echipa, suntem doar prieteni cu multe idei ;)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related