McCann semneaza campania de imagine IQads

Desfasurata in perioada martie-aprilie 2006, campania este sustinuta, pe langa machetele de presa (Che Guevara si Superman), de un spot radio (Love), OOPS Media si bannere Internet.
Targetul este, asa cum anunta si sloganul "Pentru iubitorii de publicitate", format din persoane care nu schimba postul in timpul calupului publicitar, cei care intr-o reclama, pe langa produs, vad si idee, si insight, si regie, si mesaj si sunt permanent dispusi sa le evalueze. IQads le ofera sansa de a iesi din postura pasiva de spectatori si le ofera un loc de contact cu publicitatea.

Campania lansata de McCann/Creative Services si IQads isi propune sa creasca notorietatea site-ului in randul targetului primar, intarindu-i pe termen lung pozitia de "lider de perceptie" pe media on line dedicate exclusiv publicitatii.

"Eu iubesc publicitatea!" m-am trezit spunand odata intr-o discutie despre nimic, la o cafea, intr-o agentie. Sufland fumul in sus, ca sa ma poata privi de unde le permitea experienta si nu inaltimea, cei din jur au zambit usor dispretuitor. "Proasto", m-au alintat ei, "ce stii tu...stai sa vezi, cum e cu clientul, cum e cu brieful, stai sa vezi cum o sa-ti suga publicitatea toata tineretea si vlaga si puterea, cum o sa te infunde cu cafele la 2 noaptea, pana te ia tremuratul si-ti crapa ficatul ca ai prezentare a doua zi, da, da, mai vorbim noi , stai sa vezi cu e sa-ti creasca teancul de frustrari odata cu teancul de necontractate, stai sa vezi cum plangi in pumni cand clientul face dezacorduri gramaticale da'-ti da in cap cu parerea lui avizata, ca de aia e client", ho!

Opriti-va! Eu iubesc publicitatea! Si de aia am si facut o campanie pentru mine, pentru cei de langa mine ( in special pentru iubitoarea de publicitate si partasa la campanie Adriana Pascan) si pentru cei ca mine! Daca dupa o noapte de Photoshop sau de scris prezentari publicitatea ti se pare la fel de sexi ca in prima zi, desi e nemachiata si are cearcane, te asteptam pe IQads!", Adela Dan - Senior Copywriter, McCann/Creative Services".

"Un site despre publicitate face publicitate pentru dragul publicitatii. Iata o repetitie pe care n-am vrut s-o evit, nici acum, nici la inceputul discutiilor cu McCann/Creative Services. N-avea cum sa creeze probleme, caci cine altcineva sa inteleaga mai bine de ce spun de trei ori publicitate intr-o fraza scurta decat o agentie de publicitate. Chiar si in cadrul campaniei am folosit aceasta repetitie, spunand de mai multe ori "publicitate" intr-un singur print sau spot radio, de data asta nu litera cu litera, ci mai discret, cu mijloace specifice. Si cine va reusi sa le citeasca corect nu mai are nici o sansa, e clar ca e de-al nostru, de-al iubitorilor de publicitate" Valentin Vasiloiu, IQads

IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".

Echipa care a contribuit la desfasurarea campaniei:
Adrian Botan - Creative Director; Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director; Adriana Pascan - Group Creative Director; Adela Dan - Copywriter; Gabriela Alexandrescu - Account Manager; Irina Trifu - Senior Account Executive; Lavinia Lumezanu - Producator
Studioul de productie CARIOCA, Valentin Vasiloiu si Marius Cristea - din partea IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related