[Drumul spre Gatit: echipele] MVCOM duce Migdala Vesela in cantonament pentru Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

[Drumul spre Gatit: echipele] MVCOM duce Migdala Vesela in cantonament pentru Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Lui Marian Costache (Managing Partner, MVCOM) ii place bucataria. Sa fie plina de chefi priceputi si de bucate fine. Ne si imaginam cum degusta omletele cu ochi dezaprobatori si cum aduce ropote de aplauze pentru dish-uri multisenzoriale. Cu toate astea, se mentine la distanta.

Altfel nu ne explicam de ce si-ar lua rolul de cooking-ninja-mastermind, trainer si, probabil, suporter pentru echipa MVCOM - Migdala Vesela, veniti sa-si demonstreze abilitatile de manevrare a instrumentelor de bucatarie, dar si a creativitatii publicitare la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, gazduita de Chef Parade.

Cum probabil v-ati dat seama, Marian este capul rautatilor si la propriu si la figurat. Isi convoaca echipa in cantonament, dar sta pe banca in timpul competitiei. 

Sa vedem cum se pregateste Migdala Vesela pentru competitie si ce mesaje de intimidare are pentru adversari:


Saga formarii echipei

Initiatorul a fost Marian si toata lumea a subscris incantata :) Va fi prezent la antrenamente, dar la competitie nu va participa, componenta echipei fiind formata din Raluca Tunsoiu, Elena Gangea, Andreea Timofte si Mirel Dragomir. 

Raluca este Brand Manager la Ficosota Marketing Romania si gestioneaza brand-urile Savex, Semana si Teo. Acasa canta, danseaza si mai ales gateste. In echipa, raspunde de Creatia culinara :)

Elena, Brand Manager la aceeasi companie, se-ngrijeste de Kubeti, Maretti si My Motto. Mare iubitoare de animale si de seriale, creste cu drag 2 pisici. In echipa se ocupa de implementare culinara, research comparativ si nu in ultimul rand, este PR-ul echipei.

Andreea, General Manager la Motion Vision Communication dezvolta si implementeaza campanii multisenzoriale pentru clienti faini. Redescopera bucuria copilariei cu ajutorul baietelului ei si dezvolta abilitati actoricesti si muzicale. Si, uneori, alearga. In cadrul echipei coace strategia multisenzoriala si impreuna cu Elena, se ocupa de PR.

Mirel, Project Manager in cadrul Motion VIsion Communication este un pion important in implementarea proiectelor multisenzoriale. In timpul liber, mare pescar/povestitor :) In echipa se va ocupa de despicarea firului in patru, la propriu.


Numele echipei

Ne-am ghidat dupa ingredientul ales: Migdala. Vesela, pentru ca toate intalnirile noastre sunt guvernate de semnul bunei dispozitii.


Logo-ul echipei

Logo-ul va avea in centru Migdala, va avea legatura cu felul principal pregatit si va transmite starea de spirit a echipei.


Ingredientul secret

L-am ales pentru ca e bun :) Si poate fi ingenios integrat in variate retete.


Experienta in ale gatitului

Gatim zilnic, fiecare dintre noi. Predomina mancarurile traditionale, dar suntem frecvent atrasi de directii culinare creative.


O intamplare dezastruoasa in bucatarie

Numai cine nu gateste nu greseste :))
Unii dintre noi au dat foc bucatariei, altii au afumat casa, altfel nimic serios.


Ce are publicitatea de invatat 
de la gatitul in echipa

Gatitul este o simfonie a simturilor, asa cum si publicitatea va fi candva. In plus, ceea ce a fost pana ieri pe hartie, prin munca unei intregi echipe, astazi e in farfurie. E genul de proiect la care toata lumea pune umarul si livreaza nota personala din punct de vedere senzorial.


Un mesaj pentru adversari si jurati

Adversarilor nu vrem sa le dam idei, o sa-i invitam sa guste.

Juriul, sa aiba la indemana un pahar de vin roze, rece, cu buchet fructat.


Momentul pe care il asteapta versus lucrul de care se tem

Asteptam cu nerabdare proba principala. Nu ne temem, da' ne-ar parea rau sa ardem chestii pentru ca radem prea mult :)


Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related