Specializarea aduce mai multi clienti

Serban Alexandrescu si Mircea Staiculescu ne vorbesc despre muzica cantata de Rock'n'Roll.
IQads: Ce este Rock and Roll?
Serban Alexandrescu: Este label-ul de comunicare neconventionala pe care l-am lansat.
Mircea Staiculescu: Tot facand lucruri pe care nu puteam sa le punem sub caciula publicitatii clasice, la un moment dat ne-am dat seama, tragand linie, ca am facut foarte, foarte multa "neconventionala". Si tocmai ca sa nu se intrebe lumea "S-a transformat Headvertising in altceva?", am simtit nevoia sa le despartim si sa avem clar o divizie care sa se ocupe numai de asa ceva.
In plus, fie si numai financiar daca ne-am uita la anul trecut, aproape un milion de euro au intrat in agentie datorita lui Flugtag, lui "Avon aduce marea in toata tara" si a multor altor evenimente si lansari de produse. In momente de genul asta este clar ca ai intrat intr- un nou business, desi nu l-as categorisi drept BTL, pentru ca activitatile de acest gen inseamna mult mai mult decat strict "BTL" sau "evenimente".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related