[Publicitatea în aer] Rareș Dumitrel (Geometry Global): Radioul a devenit tipul ăla pe care îl tot întâlnești la petreceri, deși nimeni nu știe exact cum îl cheamă și cine l-a chemat

[Publicitatea în aer] Rareș Dumitrel (Geometry Global): Radioul a devenit tipul ăla pe care îl tot întâlnești la petreceri, deși nimeni nu știe exact cum îl cheamă și cine l-a chemat

Metafora din titlu vorbește despre felul în care a ajuns radio-ul să fie privit în publicitate. Mai sunt și altele pe care le folosește Rareș Dumitrel (Group Creative Director, Geometry) pentru a povesti despre locul codaș pe care a ajuns radio-ul să-l ocupe în industrie. Tipul de la petrecere parcă sună mai bine, totuși, decât ”un roller coaster mic, făcut din carton și lipit cu leucoplast”.

În orice caz, vestea bună este că radioul are în continuare potențialul de a fi un vehicul eficient pentru mesaje. Însă, pentru asta, este nevoie de niște lucruri de la oamenii implicați. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related