[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Mihai Barsan: O greseala pe care brandurile ar trebui sa nu o mai faca de Sarbatori este sa "mimeze" autenticitatea

[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Mihai Barsan: O greseala pe care brandurile ar trebui sa nu o mai faca de Sarbatori este sa "mimeze" autenticitatea

Brandurile ar trebui sa se integreze natural in spiritul Sarbatorilor, ne spune Mihai Barsan (Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries), si sa nu directioneze conversatia catre ele - decembrie ar trebui proclamata luna altruismului.

Ne bagam si noi in conversatie si ne imaginam cum ar fi sa ai toata luna decembrie complet rezervata prietenilor si familiei. Sa nu ai deadline-uri, sa nu iti zbarnaie telefonul si unica decizie pe care sa o iei sa fie cu cine te vezi intai.

Dar ce te faci cand cei dragi sunt imprastiati in colturi de tara sau lume? Cand nu poti sa ajungi la toti, chiar daca ti-ai dori; si discutiile pe Skype parca nu sunt un cadou potrivit? Las' pe noi, c-o rezolvam si pe-asta: poti sa le trimti una dintre felicitarile 2.0 inscrise in competitia de design Layeru-i Ler. Si daca ai veleitati artistice, te poti inscrie chiar tu si concepe o carte postala cu ai tai prieteni in minte. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related