Articole care fac referire la Vicepresedinte Marketing
Iva Bennefeld-Stepanic, VP Marketing & Brand Excellence, Europa | internațional, Mondelēz Elveția, numită Președintă a Juriului Effie Awards România 2025
Carlsberg celebrează revenirea la competițiile UEFA destinate echipelor naționale, semnând un nou parteneriat pe termen lung
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o surpriză Granini celor dragi
Berea Bucur x Omniperform Agency - cum inteligența artificială a readus la viață berea bulevardelor de altădată într-o campanie social media
Grupul Asahi Europe & International și implicit compania Ursus Breweries au aderat la WFA Planet Pledge
Mega Image lansează proiectul “Porția de educație a gustului, cu mega distracție” alături de Sunshine Digital
Crucea Roșie Română relansează campania Banca de Alimente și colectează, în prima lună, 14.500 kg de alimente de bază pentru persoanele vulnerabile
Producătorul URBB a lansat pe piața locală Carlsberg 0,0%, probabil cea mai bună bere fără alcool din lume
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România
De sărbători, Timișoreana îți aduce acasă musafir de seamă, în campania dezvoltată de GMP Advertising și Webstyler
GMP Advertising și Webstyler semnează campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018
Carlsberg lansează în România o nouă sticlă de 660 ml cu capac filetat, perfectă pentru a fi savurată împreună cu prietenii
URSUS Saloon 360, partea cu agentia si comediantii. Naratori: Ioana Enache (Kubis) si Alex Cotet (Sector 7)
Mihai Barsan, Presedinte IAA Romania 2013-2016: Putem sa punem Romania pe harta globala a creativitatii. Felix poate sa aduca in directia Romaniei multa "atentie globala" – o resursa aparent intangibila, dar foarte monetizabila
Mihai Barsan: Da, este nevoie de o implicare cat mai larga in demersul FIBRA, pentru ca este nevoie de curaj in creativitatea romaneasca
[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Mihai Barsan: O greseala pe care brandurile ar trebui sa nu o mai faca de Sarbatori este sa "mimeze" autenticitatea









































