[Juratii FIBRA] Robert Nagy (HEAVY): Work-ul bun tine in principiu de capacitatea de a trece peste conventii si de a convinge un client sa faca ceva curajos

[Juratii FIBRA] Robert Nagy (HEAVY): Work-ul bun tine in principiu de capacitatea de a trece peste conventii si de a convinge un client sa faca ceva curajos

Iar work-ul excelent inseamna cam acelasi lucru, doar ca fara sa implice bugete mari si oameni precum Alec Baldwin, Sir Anthony Hopkins, Drake, Ryan Reynolds, clanul Kardashian (facem referinta la Super Bowl, daca nu era clar) sau orice alte figuri celebre. 

Deci, in esenta, ca sa scoti din tine excelenta, trebuie sa te transformi intr-un copil: atunci erai curajos, nu te luai dupa reguli, aveai resurse limitate pana spre zero si, totusi, gaseai o cale s-o faci pe aia sau pe cealalta.

Si Robert Nagy (Independent Creative Director, HEAVY) facea lucruri de cand era mic: comic books, muzica sau jocuri video. Abordarea pe care o avea atunci explica multe despre situatia lui prezenta (designer si art director multipremiat, recunoscut la scara internationala pentru designul ala care nu sta pe fundal, ci se declara hotarat protagonist). De regula, petrecerea ore intregi slefuind povestea sau conceptul fiecarui proiect decat sa se multumeasca cu prima frantura de idee si sa treaca la alte etape.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related