Daca trebuie, uite ca ninge in iad

Daca trebuie, uite ca ninge in iad

Si zidurile vorbesc, iar fulgerele sunt prinse in borcane. Plus alte lucruri pe care folclorul, indiferent de geografie, le-a lasat mostenire nepotilor, ca limite ale imposibilului.

De Inventors' Day, General Electric si BBDO s-au pus pe facut imposibilul in trei short-uri digitale numite "Misiuni neimposibile" / "Unimpossible Missions". In promovarea lansarii GE Theater, compania si-a provocat oamenii de stiinta sa priveasca notiunea de imposibil pe toate partile si apoi sa o "dez-imposibilizeze".

Si asa a ajuns sa ninga in iad: cu ajutorul unui material care reuseste sa tina zapada la peste 2.000 de grade.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related