[Brandul si eul] Cristina Diaconescu-Pirlitu: Brandul personal nu inseamna vedetism, nu inseamna brand de produs. Brandul personal nu este auto-promovare

[Brandul si eul] Cristina Diaconescu-Pirlitu: Brandul personal nu inseamna vedetism, nu inseamna brand de produs. Brandul personal nu este auto-promovare

Inainte de constructia brandului personal, Cristina Diaconescu-Pirlitu, Creative Partner Foodwise Marketing, atrage atentia asupra unei alte etape importante: deconstructia persoanei sociale. Este gresit sa credem, mai spune ea, ca proprietarii acestor branduri personale sa creada ca sunt si artizanii lor.

 

Brandul personal inseamna reputatia pusa in slujba business-ului tau. Fie ca business-ul inseamna antreprenoriat sau pozitie ocupata in cadrul unei organizatii.

 

Daca nu ma insel, pana prin 2010-2013, brandul personal exista in masura in care exista in mass-media, in oricare dintre formele ei. Criza economica a generat o nevoie mai mare de diferentiere, si atunci instrumentele de PR cu care opera „brandul personal” nu au mai fost suficiente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related