Calitatea, beneficiul sau trasatura specifica a unui produs pe care nu o poate oferi nici un competitor. Folosit uzual sub forma de USP.
The particular quality, feature or benefit of a product which a competitor's product, although similar, cannot or does not offer; commonly referred to as the USP.




![[Smart travel] Paul Barbu, Destinații. EU: Turismul românesc arată deplorabil ca întotdeauna. Pre sau post-pandemie este la fel de dezamăgitor.](https://media.iqads.ro/2020/07/cover4-cover-410.jpg)
![[Noii antreprenori] Cornel Amariei si .Iumen: Sa transformam Romania dintr-o tara cunoscuta pentru outsourcing, intr-una cunoscuta pentru inovatie](https://media.iqads.ro/2020/04/lumen0-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)

![[Brandul si eul] Cristina Diaconescu-Pirlitu: Brandul personal nu inseamna vedetism, nu inseamna brand de produs. Brandul personal nu este auto-promovare](https://media.iqads.ro/2016/02/cristina-diaconescu-pirlitu-cover-410.jpg)
![[Brandul si eul] Liviu Toader: Falsul lux al libertatii de exprimare poate avea consecinte negative imediate asupra reputatiei si brandului personal](https://media.iqads.ro/2016/02/liviu-toader-cover-410.jpg)
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Maria Tudor: Versatilitatea a devenit cheia in construirea brandurilor din FMCG](https://media.iqads.ro/2015/10/12113473-1160770837284182-6150255966463404781-o-cover-410.jpg)

![[Promotions Now 2015] Concursurile online si grupurile de individualisti](https://media.iqads.ro/2015/03/y6a7364-cover-410.jpg)












