The Temple lanseaza Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume

The Temple lanseaza Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume

Sub conceptul “Human Marketing”, concept unic pe piata din Romania, The Temple lanseaza Grolsch Creative Metamorphosis, o experienta video 360 de grade, in care rolul principal nu mai apartine brandului, ci consumatorului.

The Temple aduce la viata povestea creativitatii si arata toate formele in care ea poate evolua in acest video 360 stop motion, aflat printre primele lansate in lume.

 

Grolsch Creative Metamorphosis exemplifica strategia de marketing propusa de The Temple, care aduce o plus valoare reala produsului, centrata in jurul omului. Obiectivul brandurilor, in viziunea agentiei, nu trebuie sa fie lupta pentru atentie, ci aceasta sa rezulte in mod natural in urma unor experiente captivante, unice si inovatoare.

In vederea realizarii acestei inovative productii, The Temple a pus bazele unei echipe speciale cu competente recunoscute in domeniu. Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu - Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager semneaza filmul Grolsch Creative Metamorphosis.

Echipa de lucru reprezinta, de fapt, una dintre caracteristicile aparte ale noii agentii. Spre deosebire de modul clasic de functionare, echipele The Temple pot sa difere in functie de fiecare proiect.

Agentia colaboreaza cu foarte multi freelanceri din diverse domenii, astfel incat fiecare proiect poate fi dezvoltat de persoanele care se potrivesc cel mai bine cu subiectul, domeniul sau brandul respectiv.

"Am construit The Temple gandindu-ma in aceeasi masura la cum ar trebui sa se comporte un brand modern astazi, dar mai ales cu gandul la consumatorii acelui brand. Cred ca, in contextul digital, brandurile au nevoie de solutii integrate care sa se concentreze pe livrarea unor experiente captivante, care sa adauge valoare brandurilor. Si pentru a aduce cu adevarat ceva complet nou, am ales sa lucrez cu freelanceri din mai multe industrii creative, cum ar fi comedianti, actori sau producatori de muzica", declara Andrei Lascut (Human Marketing Designer).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Related