Rogalski Damaschin Public Relations comunica pentru Asociatia Casiopeea

Rogalski Damaschin Public Relations comunica pentru Asociatia Casiopeea

Incepand din aprilie, Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza comunicarea pentru Asociatia Casiopeea, organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san.

Cursele Casiopeea au ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare, femeilor care au suferit o mastectomie. 

Agentia va gestiona relatia cu liderii de opinie si mass-media si va dezvolta continut pentru platforme digitale si offline, colaborarea avand ca obiectiv cresterea vizibilitatii asociatiei si a crosului, dar si atragerea de sprijin public pentru cauza sustinuta de Casiopeea.

 

Proteze mamare pentru 1.500 de femei

Peste 16.000 de persoane au participat in ultimii sase ani la crosurile Casiopeea, din fondurile stranse achizitionandu-se proteze pentru peste 1.500 de femei care au suferit operatii de mastectomie.

Desi protezele externe de san si sutienul special necesar acesteia sunt pe lista Casei Nationale de Asigurari pentru decontare, femeile care au suferit de cancer la san pot astepta pana la doi ani pentru a intra in posesia protezei, procedurile de inscriere si atribuire fiind anevoioase si cererea mare.

Costurile unei proteze externe de calitate si a accesoriilor necesare purtarii acesteia depasesc 150 EUR, ceea ce face achizitionarea lor imposibila pentru multe dintre femei.

 

Peste 6.000 de romance ajung anual pe masa de operatii

In fiecare an, peste 8.000 de romance afla ca sufera de cancer la san, iar 75% dintre ele ajung la extirparea unui san. Procentul este in continua crestere, din cauza lipsei de preventie: cele mai multe dintre femei afla prea tarziu de aceasta boala, atunci cand operatia este singura lor optiune.

Mastectomia ramane una dintre cele mai invazive interventii chirurgicale, avand un impact dramatic asupra imaginii de sine a femeii, influentand felul in care ea se reintegreaza in societate, dupa vindecare.

 

"Intreaga reusita a unei operatii de mastectomie este umbrita de o cicatrice. Atunci cand se uita in oglinda, femeile vad cicatricea, dar nu si povestea din spate, povestea unei invingatoare. Colaborarea noastra cu agentia Rogalski Damaschin a pornit de la aceasta dorinta a noastra de a le reda increderea in sine si feminitatea. Conceptul creativ propus de agentie, precum si strategia ne-au convins ca am facut o alegere potrivita si ca suntem pe drumul cel bun", declara Marina Otelea (Presedinta Asociatiei Casiopeea).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related