Best Of Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2016 se reinventeaza

Best Of Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2016 se reinventeaza

Propunand un program de doar doua ore, spectacolul contine cele mai amuzante spot-uri realizate de-a lungul timpului, incepand cu anii `80, atat celebre cat si mai putin cunoscute, culese din toate colturile lumii. Patru categorii vor capta interesul publicului, fiind structurate astfel: Men/Women/Love&Sex/Kids.

 

In continutul categoriilor se regasesc barbati puternici si seducatori, dar si barbati neindemanatici sau naivi; femei celebre, sexy, gospodine, sau „blonde” stangace. Mai mult decat atat, a treia categorie ridica o intrebare deja uzuala: care este diferenta dintre dragoste si sex?

Spot-urile sunt indraznete si in acelasi timp sugestive, fiind tratate intr-o maniera neobisnuita. Ultima categorie propune sa ne intoarcem in lumea copilariei, o lume inocenta, dar nu lipsita de savoare.

Intr-o lume plina de advertising, in care lucrurile evolueaza foarte repede, propunem consumatorului de produs sa ia o pauza si sa devina un consumator asumat de publicitate. Te asteptam in datele de 15, 16 si 22, 23 aprilie 2016 la Cinema Pro, orele: 23.00.

 

Biletele se gasesc in reteaua Eventim si la casieria cinematografului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related