Joris Evers, VP Netflix EMEA: În trecut, când intram pe piețe noi, construiam o versiune locală pentru fiecare țară în care ne lansam. Ce am făcut în ianuarie a fost tocmai invers

Joris Evers, VP Netflix EMEA: În trecut, când intram pe piețe noi, construiam o versiune locală pentru fiecare țară în care ne lansam. Ce am făcut în ianuarie a fost tocmai invers

La 19 ani de la lansare, Netflix a devenit un serviciu global. Compania, fondată în 1997, a intrat pe piața din Statele Unite ca serviciu de închiriere de casete VHS. Tehnologia a evoluat rapid, iar Netflix a trecut la DVD-uri, apoi la servicii de video-on-demand (VOD).

În prezent, compania cheltuie 6 miliarde de dolari pe achizitionarea de programe noi și realizarea productiilor proprii care sunt livrate global sub formă de conținut VOD. În ianuarie 2016, Netflix a luat decizia să se extindă global si a adaugat 130 de țări listei de teritorii pe care era disponibil. Printre acestea s-a aflat și România, o nouă piață unde, până acum, gigantul serviciilor VOD nu a comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related