Brandathlon 2016 – Competitia brandurilor entuziaste

Brandathlon 2016 – Competitia brandurilor entuziaste

Cea de-a 6-a editie «Cel mai promitator brand romanesc» devine «Brandathlon». Triatlonul brandurilor cool inglobeaza trei probe – inscriere, jurizare si decenarea premiului. Miza reprezinta proiectul de branding in valoare de 10.000 de euro, acordat celui mai atractiv si promitator proiect inscris.

Brandathlon este o platforma in cadrul careia antreprenorii fac networking, se train-uiesc pe diferite domenii si afla despre rolul brandului in evolutia afacerii lor. Brandathlon este despre efortul sustinut in ultimii 6 ani de echipa INOVEO pentru a oferi antreprenorilor oportunitatea de a experimenta, pe propriul brand, avantajele date de un program complet de branding in cadrul categoriei in care activeaza, asupra competitiei si, nu in cele din urma, imaginea creata in mintea consumatorilor.

Dintre membrii juriului deja confirmati fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ionita – Trainer comunicare, Roxana Iancu – Marketing Manager si Dochita Zenoveiov – Brand Innovator. Expertiza acestora in publicitate, marketing, domeniul financiar, televiziune, antreprenoriat le ofera o viziune de ansamblu asupra potentialului de dezvoltare al brandurilor.

 

"Evolutia economiei autohtone depinde si de cat de bine articulate sunt brandurile romanesti intr-o piata globala foarte competitiva. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participa pentru networking, pentru informare, pentru cunoastere si pentru marele premiu."
Dochita Zenoveiov (Brand Innovator)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related