Doua branduri romanesti ocupa primele trei locuri ale topului YouTube Romania Ads Leaderboard din luna iulie 2016, topul celor mai populare spoturi vizionate de catre userii romani pe YouTube in luna respectiva.
Pe primele doua locuri se afla Inghetata Corso cu doua dintre spoturile campaniei Of CORSO ca esti CORSO. Ii urmeaza Orange Romania cu spotul PrePay Summer - 10 ani cu Millidge si Doig. Iar pe locul cinci, MAGGI Romania.
YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube.
Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.
YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.
1. [Inghetata Corso] Corso prezinta: Pasarile
2. [Inghetata Corso] Corso prezinta: Sarpele
3. [Orange Romania] PrePay Summer – 10 ani cu Millidge si Doig
4. [Nike Football] The Switch ft. Cristiano Ronaldo, Harry Kane, Anthony Martial & More
5. [MAGGI Romania] MAGGI Cub - gust irezistibil pentru supele si ciorbele tale
Emilia Branzan, Industry Manager Google Romania: „Tot mai multi advertiseri folosesc YouTube ca spatiu unde pot testa diverse formate creative - de la content de tip how to la diverse recut-uri ale spoturilor TV. Este o situatie win-win de pe care urma careia nu doar brandurile au de castigat ci si utilizatorii, care au acces la content relevant. In Romania, 83 % din consumatorii de online afirma ca au gasit pe Youtube informatiile pe care le doreau."