[Clientii vechi si noi] Raluca Marin (Ogilvy): CEO-ul, directorul de marketing sau patronul sunt mult mai prezenti in intreg procesul, nu se mai respecta cu strictete ierarhii

[Clientii vechi si noi] Raluca Marin (Ogilvy): CEO-ul, directorul de marketing sau patronul sunt mult mai prezenti in intreg procesul, nu se mai respecta cu strictete ierarhii

Clientii au campaniile pe care le merita, crede Raluca Marin, Client Service Director Ogilvy & Mather Romania. Relatiile dintre ei si agentiile au evoluat in acelasi sens, dar pe o directie a planificarii si a masurarii din ce in ce mai excesive.

Briefurile sunt pline de ROI si KPIs, pigmentate cu "talkability", "reach" si "viralizare". In ceea ce priveste feedback-urile, Raluca nu da detalii, dar spune doar ca au farmecul lor, chiar si atunci cand sfideaza legile fizicii. 

 

Industria a evoulat enorm in ultimul timp si era firesc ca briefurile clientilor sa reflecte acest lucru. Exista structura care ramane constanta, dar care este acum completata cu mult mai multe date si cifre.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related