[Clientii vechi si noi] Alina Balan (MullenLowe) si cum se pastreaza o relatie de "cuplu" cu clientul

[Clientii vechi si noi] Alina Balan (MullenLowe) si cum se pastreaza o relatie de "cuplu" cu clientul

Daca stii ca partenerului ii plac plimbarile pe plaja, nu il duci din senin la munte. Asa este si cu clientul, spune Alina Balan, Client Service Director MullenLowe. Nu-i propui WOW, daca el vrea ceva "corect". Morala povestii, insa, arata ca si muntele face bine la sanatatea relatiei. 

Una dintre expresiile preferate ale Alinei din briefuri suna asa: "Nu vrem sa va limitam". De ce sunt bune, totusi, limitele, in textul de mai jos:

 

Brandurile care vor sa devina sau sa ramana relevante se schimba dupa chipul si asemanarea oamenilor cu care vorbesc.

Pentru ca traim in vremuri in care un post pe Facebook poate fi un deal breaker in relatia brand-consumator, e clar ca si clientii care pastoresc brandurile cu pricina si-au dat seama ca agilitatea este cuvantul cheie cand vine vorba despre strategia de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related