[Cu influencerii la client] Andreea Samareanu si Adela Stoicescu (Porter Novelli): Exista diversitate, insa brandurile inca au tendinta de a se orienta spre cei mai bine cotati sau cunoscuti influenceri

[Cu influencerii la client] Andreea Samareanu si Adela Stoicescu (Porter Novelli): Exista diversitate, insa brandurile inca au tendinta de a se orienta spre cei mai bine cotati sau cunoscuti influenceri

Mai intai, un disclaimer: subsemnata, editorul temei asteia editoriale cu influenceri si agentii, a fost implicata intr-o campanie a celor de la Porter Novelli. Nu are legatura cu nimic, dar sa n-avem discutii.

In episodul de azi, Andreea Samareanu, Senior Communication Manager, si Adela Stoicescu, Brand Communication Coordinator, de la Porter Novelli ne zic despre cum vad piata de influenceri si cum lucreaza cu ei. Pe scurt, agentia a dezvoltat doua instrumente interne speciale care mapeaza influencerii. Cred ca daca vrei reach, te duci la aia mari, daca vrei relevanta, te duci la micro-influentatori (despre asta, mai ziceam si ieri). Pe lung, scroll mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related