[Cu influencerii la client] Adina Militaru (Tribal Worldwide Romania): Prin influenceri, castigi 3 secunde in plus din atentia targetului si asta valoreaza mult intr-un newsfeed aglomerat

[Cu influencerii la client] Adina Militaru (Tribal Worldwide Romania): Prin influenceri, castigi 3 secunde in plus din atentia targetului si asta valoreaza mult intr-un newsfeed aglomerat

Adina Militaru, Social Media Director la Tribal Worldwide Romania, preia discutia despre piata influencerilor de la noi. Ce a observat ea, pana acum, e ca generatia noua de influenceri – in mare parte vloggeri, din perspectiva ei, pentru ca video is king – e diferita prin umor, abordare, stil de filmare, exprimare prin rant, sketch sau cantec. E curioasa, de exemplu, cum o sa evolueze lucrurile pe masura ce influencerii si publicul lor cresc impreuna.

Mai zice ca agentiile si brandurile trebuie sa invete sa mai renunte la control. Brief-urile nu trebuie sa fie stricte, trebuie sa lase loc pentru vocea lor. Altfel, ne trezim cu materiale sterile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related