[Cu influencerii la client] Alina Damaschin (Rogalski Damaschin): TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori

[Cu influencerii la client] Alina Damaschin (Rogalski Damaschin): TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori

De cand tot vorbim cu influencerii si agentiile despre noua specie de influenceri de la noi si cum arata piata, uite ca am gasit si o idee comuna si de o parte si de alta. Alina Damaschin, Head of Brand Communication la Rogalski Damaschin PR, ne spune ceva ce a adus in discutie si Mikey Hash: uneori, video-urile din social media pot atinge o audienta mai mare decat televiziunile.

Altfel, la fel ca Raluca Duta de la The Bridge/Golin, si Alina zice ca unele colaborarile cu unii influenceri merg greu pentru ca sunt mediate de agenti.

Mai atrage atentia ca s-a intampla un shift in ceea ce defineste influencerii: nu mai conteaza neaparat audienta pe care o au, cat valoarea pe care o produc pentru aceasta audienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related