[Cu influencerii la client] Alina Damaschin (Rogalski Damaschin): TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori

[Cu influencerii la client] Alina Damaschin (Rogalski Damaschin): TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori

De cand tot vorbim cu influencerii si agentiile despre noua specie de influenceri de la noi si cum arata piata, uite ca am gasit si o idee comuna si de o parte si de alta. Alina Damaschin, Head of Brand Communication la Rogalski Damaschin PR, ne spune ceva ce a adus in discutie si Mikey Hash: uneori, video-urile din social media pot atinge o audienta mai mare decat televiziunile.

Altfel, la fel ca Raluca Duta de la The Bridge/Golin, si Alina zice ca unele colaborarile cu unii influenceri merg greu pentru ca sunt mediate de agenti.

Mai atrage atentia ca s-a intampla un shift in ceea ce defineste influencerii: nu mai conteaza neaparat audienta pe care o au, cat valoarea pe care o produc pentru aceasta audienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related