[Întru diversitate] Mihaela Neatu, Rusu+Bortun: Advertisingul ar trebui să se uite la contextul în care apare și să-l provoace, nu să-l mângâie pe cap în timp ce doarme

[Întru diversitate] Mihaela Neatu, Rusu+Bortun: Advertisingul ar trebui să se uite la contextul în care apare și să-l provoace, nu să-l mângâie pe cap în timp ce doarme

Ne ducem tot mai adânc în discuția cu diversitatea în publicitate. Mihaela Neatu, Group Creative Director la Rusu+Bortun, are păreri ferme pe subiect: cum ar fi că un brand începe să existe când își asumă un anumit discurs și că toți vor ceva "ca la Dove", dar substanța se pierde undeva pe drum. Și ceva amărui:

Am propus o campanie fix pe diversitate. Și a fost fix aprobată. Trebuia să facem niște vizualuri cu oameni cât mai "altfel". Iar, în final, cel mai "altfel" om din aceste vizualuri a fost un băiat cu tatuaje. Atât de divers s-a putut. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related