Romania TV caută vinovații din stradă. Brandurile care s-au promovat în prime time la această televiziune

Romania TV caută vinovații din stradă. Brandurile care s-au promovat în prime time la această televiziune

[Later Edit] Am inlaturat din acest text datele referitoare la audientele detaliate per spot/brand/client. Am obtinut datele respective ca urmare a solicitarii facute de catre IQads catorva agentii media din piata, care ne-au transmis rapoarte pe intervalele cerute de noi. 

Dintr-o notificare a ARMADATA SRL prin care aceasta sustine ca este titularul drepturilor de autor asupra datelor privind Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV, trimisa catre noi [Blue Idea: IQads & SMARK], prin casa de avocatura PELIFILIP, intelegem si precizam ca datele de audienta la nivel de spot emana de la serviciul Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV.

Datorita solicitarii din notificarea mentionata, am inlaturat audientele detaliate per spot/brand/client. 
Nu vrem sub nicio forma sa lezam vreun drept al ARMADATA SRL, mai ales in contextul temei "Etica in publicitate" pentru care militam.

____________________________________________________________________________________________

 

Romania TV continuă să prezinte protestele în aceeași manieră: caută vinovații din spatele lor și accentuează ideea de violențe. Burtierele merg pe direcția consacrată, deja, în celelalte zile:

Situație explozivă

Cine este în spatele violențelor

 

Sursa capturi: Paginademedia

HotNews scrie că reporterii postului ”au inceput sa transmita de pe teren folosind microfoane de pe care au eliminat sigla postului”.   

 

Brandurile care s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor Romania TV: (vezi nota de la inceput)

 

Lista brandurilor:

 

  • ALEVIA
  • ANGHIROL
  • ANTINEVRALGIC
  • ARTROCALM
  • ASPASIA
  • AUTO SCHUNN
  • BELVITA
  • BERES DROPS
  • BILLA
  • CAFFETIN - ANALGEZICE
  • CARMOL
  • CEMROM
  • CLINSIN MED
  • COLDREX (OMEGA PHARMA)
  • DETRICAL
  • DICARBOCALM
  • DULCOLAX
  • EDITURA ORIZONTURI
  • ESSENTIALE
  • FERRATUM
  • FOX - MEZELURI
  • GRIPOVIT
  • HEPATOPROTECT
  • IBALGIN JUNIOR
  • KEBENE PLUS
  • LACALUT
  • LACALUT AKTIV
  • MALTA TRAVEL
  • MATACHE MACELARU'
  • MAXIMAG
  • MILKA
  • MUCOCONTROL
  • MUCOSOLVAN
  • OBEGRASS
  • OSCILLOCOCCINUM
  • PARASOFTIN
  • PARUSAN
  • PATE SCANDIA
  • PENNY
  • RECUPAR
  • S-LINE SISTEM
  • SALVIASEPT KIDS
  • SANYTOL
  • SC COTNARI SA
  • SELGROS
  • SENNALAX
  • SPEED TAXI
  • STODAL
  • SUAVINEX
  • SUPRAMAX ARTICULATII
  • TENSOVAL
  • THERAFLU
  • TRANSPIBLOCK
  • TRIFERMENT
  • TUGRISS
  • VEL PITAR
  • WINMASTERS
  • ZENELLA MED

  

  • Amintim ca, chiar dupa primul protest, din 22 ianuarie, a aparut un apel care cere brandurilor sa nu mai sustina, prin bugetele media, televiziunile care se abat de la normele jurnalistice. 
  • Oamenii din industrie au dezbatut aici.  
  • Iar companiile care au difuzat spoturi in zilele anterioare sunt aici (30 ian),  aici (31 ian) si aici ( Romania TV / Antena 3 - pentru ziua de 1 feb)

-------
Acest articol face parte din seria editoriala "Etica in publicitate"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related