[Publicitar OST] Eterna dilema a publicitarului: Pink Floyd sau Backstreet Boys? Miriam Ivanescu (Cohn&Jansen JWT) spune si una, si alta

[Publicitar OST] Eterna dilema a publicitarului: Pink Floyd sau Backstreet Boys? Miriam Ivanescu (Cohn&Jansen JWT) spune si una, si alta

Ai emotii ca nu va intelege CD-ul ce incerci sa explici? Ai mai multe mailuri de citit decat tipul ala huiduit cu fire in mustata? Bugetul alocat proiectului e mai micut chiar si decat cheful de munca al alesilor din Parlament? Nicio problema, raspunsul sta in casti. Sau, ca sa spoofuim un spoof: "CASTI, tu-ti ceapa ma-tii!"

Miriam Ivanescu, Account Director la Cohn & Jansen JWT, stie foarte bine jocul. De exemplu, cand creativii vor sa faca ceva, iar clientul... cam altceva. In momentele alea, "Another brick in the wall" e fix ce recomanda doctorul, ca sa stii ca nu esti singur pe lume. Iar pe acest doctor, astazi, il cheama Miriam Ivanescu. E o doctorita muzicala apreciata in general, dar mai scapa si cate una-doua de la Backstreet Boys prin retete. Shhh. Studiem playlistul complet, mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related