Diana Pop, Shake: Un consumator informat cere mai mult decat beneficiile unui produs. Incepe sa ceara atitudini, pozitii

Diana Pop, Shake: Un consumator informat cere mai mult decat beneficiile unui produs. Incepe sa ceara atitudini, pozitii

Diana Pop, Managing Partner SHAKE Advertising, nu se sfieste sa vorbeasca despre subiectul care a tot facut valuri, zilele acestea, acela al responsabilitatii brandurilor fata de mediul in care se promoveaza. Vorbeste despre aceasta tema, pornind de la principala provocare a pietii, din acest moment: Consumatorul.

El a schimbat fundamental, in ultimii ani, regulile jocului. De la ce comunici si viteza de reactie, pana la mediile si modul in care comunici pentru brandul pe care il reprezinti.

 Trendurile pot fi, in 2017, social media, video content, influencers, original content & native advertising, growth hacking. Dar ele sunt doar niste unelte de care marketerii au nevoie pentru a defini atitudini.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related