[Un brand pentru Bucuresti] Raluca Feher: Cel mai putin este o metropola. Cel mai mult este un sat dintr-un univers distopic, o constructie de MadMax crescut stramb

[Un brand pentru Bucuresti] Raluca Feher: Cel mai putin este o metropola. Cel mai mult este un sat dintr-un univers distopic, o constructie de MadMax crescut stramb

Lume, lume, Bucurestiul isi cauta, oficial, logo. Primaria Bucuresti a si lansat un concurs in sensul asta, cu un brief vag, un target lasat in grija imaginatiei si un juriu necunoscut inca. Un lucru e sigur, insa: puteti sa va inscrieti pana pe 20 aprilie. Si se ofera 50.000 de lei pentru gasitor.

Noi am mers mai departe si am vrut sa vedem cum s-ar putea contura un brand al orasului. Care este imaginea lui acum, formata organic, pe ce directii ar putea fi construita si ce parere au creativii din Bucuresti despre initiativa publicitara a autoritatilor locale. 

Raluca Feher a venit in Bucuresti in 1997, iar din 2014 s-a mutat la Brasov, de unde face naveta saptamanal.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related