Tehnica si tehnologie creativa de la Electrolux pentru Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl

Tehnica si tehnologie creativa de la Electrolux pentru Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl

Cand vorbim de "creativi" pe aici, pe la noi, ne referim la oamenii care lucreaza, la birou sau la studio, cu idei. Art directori sau copywriteri in agentii de publicitate, designeri de produs sau de orice altceva, antreprenori care isi structureaza ideile in modele de business. Largind spectrul cautarii, aflam repede ca sunt mai multe specii de creativi.

Cum ar fi cei care lucreaza cu copii de gradinita, cei care invart cifrele ca pe farfurii, cei care urca pe scena si incearca sa fie amuzanti, cei care aduc randuri scrise in viata reala cu camerele de filmat.

Si, dincolo de profesii, ii avem pe cei care-si (re)decoreaza casele pe cont propriu, cei care poarta haine dar nu le poarta aleatoriu, cei care gazduiesc serate tematice pentru prieteni si, da, cei care intra in bucatarie si au ceva de creat de la zero.

Din aproape-n aproape, tocmai am demonstrat: viata presupune creativitate. Viata in bucatarie, si mai multa.

Nu bucataria ca rutina, unde orele sunt lungi, ingredientele sunt oarecare si rezultatele, doar necesare. Ci de bucataria aia plina de posibilitati, unde nu gatesti niciodata singur, unde fiecare poate conduce propriul experiment culinar, imbinand arome si culori dupa bunul plac. Iar ce iese, e de impartasit cu toti ceilalti intr-un schimb de experiente vizualo-gustative de toata frumusetea. 

Dar sa incepem cu inceputul. Care e primul impuls cand ai nevoie de o idee? Te uiti in jur. Daca esti in bucataria potrivita, gasesti doldora de inspiratie. Anume, sub forma de tehnologie, de la Electrolux. Aici o sa va aducem cu ocazia Cupei Marketerilor la Gatit by Lidl din 9-11 mai, cu peisajul doar putin modificat.

Mergem sa gatim la gradina (chiar Gradina Eden), dar cuptoarele, plitele, oalele si blenderele ne vor astepta la fata locului, pregatite sa primeasca si sa aline priviri cautatoare de marketeri aflati in brainstorming culinar.

Dincolo de proba principala de gatit din calificari, echipele inscrise vor gati pe baza de brief in cadrul probei speciale "Make Life Delicious". Iar prioritatea numarul 1 va fi creativitatea dish-ului preparat.

Formeaza-ti echipa din 2-6 membri, angajati ai companiei tale sau colaboratori externi (da, da, si agentii), apoi inscrie-te pana pe 28 aprilie. Toate detaliile sunt aici.

 

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Platforma "Make Life Delicious" transforma bucataria intr-un hub social, plin de vitalitate, deschis celor care considera creativitatea ca fiind cel mai important atribut gastronomic. Rutina zilnica se transforma acum in explorarea de noi posibilitati culinare, simpla pregatire a mesei se transpune in crearea unei ambiante speciale, iar gatitul devine o adevarata experienta sociala, "Make Life Delicious" fiind sursa de creatie culinara unde gusturile sunt imbogatite cu ajutorul echipamentelor si tehnicilor recomandate de Electrolux.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related