[Un brand pentru București] Bogdan Răileanu: Mă gândisem la un logo simplu cu BUCUREȘTI pe care să pun o muscă mare, frumoasă

[Un brand pentru București] Bogdan Răileanu: Mă gândisem la un logo simplu cu BUCUREȘTI pe care să pun o muscă mare, frumoasă

Muscă, pentru că trăim aici cu toții, aceleași muște ne intră în case, hai să ieșim din situația de căcat în care se află orașul, spune Bogdan Răileanu, ‎Group Creative Director at GMP Advertising, trimițând la muscă lui Damien Hirst de pe coperta albumului lui Red Hot Chilli Peppers. Are și un sens bun, musca asta. Ea poate fi schimbată în fluture sau în albină de noile generații.

De altfel, copiii sunt firul comun al multelor chipuri pe care le are Bucureștiul, mai crede Bogdan. Bucureștiul bugetarilor, al corporatiștilor, al antreprenorilor, al pensionarilor, al taximetriștilor și al șoferilor de Uber, al paznicilor de farmacii, al galeriilor de artă, al jurnaliștilor, al doctorilor din spitale, al politicienilor, al boschetarilor, al câinilor fără stăpân, se unește în acest punct. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related