[Un brand pentru Bucuresti] Strazile lui Predu, printre cei 3 milioane de oameni care incearca sa nu se omoare unul pe altul

[Un brand pentru Bucuresti] Strazile lui Predu, printre cei 3 milioane de oameni care incearca sa nu se omoare unul pe altul

Cum vii pe Drumul Binelui, o iei la dreapta pe strada Consumului sau la stanga pe Veseliei, o tii tot inainte, pe Fierbinti sau Fetitelor, si, chiar daca te tenteaza Fosta Taranului, tine-o tot inainte, spre Strada Diamantului. Acolo sta si viseaza Adrian Preda, Creative Director at Friends\TBWA, nascut si crescut in Bucuresti, pe West Coast: Drumul Taberei, Moghioros, Bucla.

Predu ne plimba prin Bucuresti, printre logo-uri, identitati, primarie, iepurasi, cruci, postcomunism, spaga si trafic, si ca sa nu ne ratacim intre ura si iubire, ne face o harta exacta, cu poze. 10 imagini, 10 destinatii, 10 feluri de a zambi. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related