Social Plum, atelierul de sfaturi in fashion

Social Plum, atelierul de sfaturi in fashion

Noroc c-am deslusit din titlu care-i treaba cu Social Plum, ca altfel credeati ca-i vreun brand de tuica sau ceva, nu? Chiar i s-a mai spus asta fondatoarei, Cristina Serbu, ceea ce i s-a parut intocmai cu ideea principala a atelierului: stare de bine. Acum 10 ani, impreuna cu Ana Maria Moldovan (aka Micafotografa), Nicoleta Lefter si un dulap verde, Cristina isi deschidea atelierul de consultanta si shopping personalizat, dupa ce-a realizat ca deja comercializa nu doar haine, ci si sfaturi. 

Desi de multe ori, in cautarea sau mentinerea unui stil, apare un soi de "foame de haine", Cristina spune ca fenomenul asta nu traieste la infinit, iar unul dintre scopurile Social Plum este de a ajuta la diminuarea consumului fara discernamant. In paralel, a fondat si brandul de selectie vestimentara Christine on the Clouds, ce a devenit ulterior una dintre recomandarile ei autohtone. Asta dupa ce a urmat un curs de consultanta de imagine la Instituto Maragoni, in Londra, unde i-au fost confirmate principiile dupa care se ghida. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related