Articole care fac referire la Chanel
Susan Credle: Brands have to get back to being disciplined and standing for something that's authentic
the N space. – dupa 10 ani de experiență în ospitalitate, Vlad Mihălăchioiu lansează un nou concept de spațiu de evenimente inspirat din New York
Gala Bunei Vestiri găzduită de Sala Radio de la Bucureștia a avut o audiență de peste 700 de persoane
Descoperă the villa. Negustori 16 - Casă monument istoric pentru evenimente cu grădină și parcare proprie în centrul Bucureștiului
Dragoș Neamu: Muzeele sunt poate cele mai frumoase spații culturale din câte există. Asta cu condiția să știm ce să facem cu ele, cu acest statut extrem de privilegiat
Peste o tonă de haine și peste 400 de ghiozdane complet echipate cu rechizite, în prima etapă a campaniei ,,Școala fără pauză” derulată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine
Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine anunță cea de-a doua ediție a campaniei ,,Școala fără pauză”
[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane
A apărut noul număr Zile și Nopți, ediția de noiembrie. Ești pregătit să încerci noi experiențe Pop Culture?
[New Vintage] Iulia Maria Popescu: Cred că cel mai sustenabil ar fi să nu mai dăm o așa mare importanță trendurilor, să purtăm haine care chiar ne reflectă personalitatea
[Optimism de business] Cristina Nesterov: Noul lux, în era în care trăim, nu este ce mașina conduci sau ce geantă alegi să porți, ci ce alegi să oferi corpului tău
[2020. Ghid de supravietuire] Sorana Savu: Nu am simțit că am vacanță sau zile libere, nu am simțit că aș putea în vreo zi să las telefonul închis. Am rămas tot timpul sub tensiune.
[România pe YouTube] Rux: Eu nici acum nu realizez ca sunt vazuta de milioane de oameni, ca sunt acolo, ca ma vad toti, ca nu mai am intimitate
[fresh x design] Laura Olaru: Când am vândut prima piesa făcută de mine, aproape că nu-mi venea să-i încasez doamnei banii, doar pentru că și-o dorea
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
Inspirație din mitologie: cum și unde sunt folosite motivele și personajele mitologice în publicitate
[Bibliografii personale] Noemi Meilman: "Social media si newsletterele au pus stapanire pe mine. Incerc sa citesc macar 10 pagini/zi, inainte de culcare"
[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?
Costin Velicu (VICE Romania): Povestea cu J&B este o poveste de succes in ceea ce priveste branded contentul. VICE a fost un creator de continut in acest proiect
Carrefour aduce sub lumina reflectoarelor cea mai atemporala piesa vestimentara feminina din istorie: The Little Black Dress
























![[Update] Smiley – “Criminal”. Pasarela pentru branduri](https://media.iqads.ro/2013/07/photo-large-26439-cover-410.jpg)
![[VERSUS] Cum a evoluat Sephora in Romania vs. Bulgaria si Serbia](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25499-cover-410.jpg)



![[Luxury & Aspirational Brands] Piata de lux din Romania in contextul international](https://media.iqads.ro/2012/10/photo-large-24320-cover-410.jpg)









