Termină-ți treaba și hai la terenuri! Nike și Federer fac să-ți vină cheful

Termină-ți treaba și hai la terenuri! Nike și Federer fac să-ți vină cheful

Suntem în timpul evenimentului ăsta sportiv important numit Wimbledon, despre care am amintit deja zilele trecute, că altfel n-am zăbovi atât de mult asupra maestrului. E un singur maestru, în caz că vă întrebați: Roger Federer.

”The Roger Effect” este ultimul spot făcut de cei de la Wieden+Kennedy pentru clientul lor ăl mai longeviv (să tot fie 30 de ani de când își împart succesul), Nike.  

Cine se joacă tenis, măcar din joi în paști, probabil cunoaște senzația pe care Nike vrea să o transmită: e suficient să-l vezi jucând pe tipul ăsta și-ți vine și ție pofta. Arbitru de piatră să fii și tot o tai spre terenuri  după ce-ți termini treaba. Până la urmă, e valabil nu doar pentur tenis sau sport, ci peste tot: îl vezi pe cel mai bun, vrei să faci și tu la fel.

Nike este partener și sponsor pentru Roger încă de la începutul carierei sale, și nu se ocupă doar de echipamentului lui, ci se implică inclusiv în fundația Roger Federer, care ajută copiii din Africa. Deci sunt bff de ceva vreme. Iar acest prieteșug lucrativ a luat forma unor ad-uri de toată frumusețea în toți anii ăștia. Redăm mai jos câteva dintre ele, din tinerețile lui Fed.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related