ABSOLUT Vodka ramane in slujba publicitatii creative, la a doua editie a Premiilor FIBRA

ABSOLUT Vodka ramane in slujba publicitatii creative, la a doua editie a Premiilor FIBRA

Nu sunt multe branduri care pot spune ca au creativitatea in ADN, cu tot cu fapte care sa sustina asta (de pilda, colaborari comerciale cu artisti de prin anii '80). Dar, ce noroc, avem unul invitat in continuare. E vorba de un brand care, prin marketing si comunicare, a ajuns sa reconfigureze un dezavantaj intr-un element iconic: sticla de vodca ABSOLUT s-a transformat, astfel, intr-o panza.

De la Andy Warhol la Kanye West, sticla ABSOLUT a traversat o sumedenie de designuri si interpretari, iar creatiile semnate de fotografi, artisti, cantareti, activisti si alte figuri publice au ajuns piese de colectie. De-a lungul vremii, ABSOLUT a ajuns sa incurajeze, sa se orienteze si sa preia consecvent interpretari si viziunile creative externe. Si de ce anume au nevoie cel mai mult creativii, daca nu de-o panza? Abia dupa aceea se cer curajul si bugetele.

Iar noi o avem bifata cel putin pe prima: ABSOLUT Vodka sprijina pentru al doilea an la rand creativitatea din publicitate la Premiile FIBRA, organizate de IQads si sustinute de IAA, UAPR, ADC*RO si IAB Romania; a doua editie a festivalului are loc pe 16 si 17 noiembrie la Caro City Resort. Misiunea festivalului tine de celebrarea ideilor creative implementate de clienti curajosi, construind poduri intre creativitate si business, sprijinirea dezvoltarii marcomului romanesc si incurajarea celor mai noi valuri de creativi care intra in publicitatea autohtona.

"Suntem mandri sa fim din nou alaturi de IQads si sa sprijinim creativitatea, in cadrul celei de a doua editii a premiilor FIBRA." spune Simona Andrei, Brand Manager ABSOLUT.

ABSOLUT ne va fi alaturi in postura de vodca oficiala a festivalului pe tot parcursul evenimentului, care va debuta cu sesiuni de conferinte si talkuri creative in timp ce juriul international, provenit, din agentii independente din toata lumea va evalua campaniile romanesti inscrise in competitie. 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related