Dam 25 de invitatii la Premiile FIBRA #2 pe 25 de mailuri convingatoare scrise de tineri pana-n 25 de ani

Dam 25 de invitatii la Premiile FIBRA #2 pe 25 de mailuri convingatoare scrise de tineri pana-n 25 de ani

Cum stiti deja, a doua editie a Premiilor FIBRA are loc in plina toamna. Ne-a placut si anul trecut, in mai, cu copacii infloriti si cu sarbatorile pascale pe fundal, dar de data asta ne-am gandit ca 16 si 17 noiembrie sunt zilele perfecte pentru a sarbatori industria de comunicare - asa, la final de an, inainte sa mergem cu totii in vacanta binemeritata.

Va asteptam tot la Hotel Caro (Bd. Barbu Vacarescu 164A, zona Floreasca), cu aceleasi obiective in vedere: sustinerea curajului in industria de comunicare romaneasca, recunoasterea reusitelor ultimului an de publicitate si, desigur, incurajarea noilor generatii creative din industria de comunicare.

In cheia celui din urma obiectiv, sa oferim 25 de invitatii la schimb pe 25 de mailuri, scrise de tineri convingatori cu varsta pana-n 25 de ani, ni s-a parut un demers absolut natural, care a venit organic, fiind totodata cel mai firesc lucru in contextul asta. Pai nu?

 

Cum, unde si in ce fel

Daca ai sub 25 de ani, te invitam sa ne scrii un email pe [email protected], cu subiectul: "25 la Premiile FIBRA". 

In corpul mailului, ne vei scrie despre cele 3 paneluri din cadrul conferintelor FIBRA la care vrei neaparat sa ajungi. Si, pentru a ne convinge ca TU ar trebui sa primesti invitatia, trebuie neaparat sa-ti argumentezi alegerile.

Deci, iti alegi 3 paneluri, ne spui de ce le consideri must-uri, iar cele mai convingatoare 25 de raspunsuri vor primi pass-urile de acces (in ambele zile de festival, bineinteles).

 

Continutul si programul

In cazul in care n-ai apucat sa parcurgi programul, conferintele FIBRA de anul asta reunesc in jur de 50 de specialisti in comunicare locali si 8 jurati internationali. Cu totii au lasat clasicele .ppt-uri in urma si vin sa participe la o serie de debate-uri pe teme de interes in industria de comunicare.

Precum: bula cliseelor publicitare, activismul comercial, digitalul creativ, nevoia craftului in ansamblul workului romanesc, imaginea femeii in ad-urile romanesti & leadershipul feminin la creatie, cat de parteneri sunt clientii cu agentiile si invers. Incheiem totul cu un feedback in detaliu asupra intregului publicitar din ultimul an si jumatate, oferit de juriul international al Premiilor FIBRA.

In ambele zile, vom incepe cu debate-urile si networkingul de la 10.00. Pe 16 noiembrie, vom incheia cu un Creative Night care ne duce de la ad-uri absurde la ad-uri super-reusite, in intervalul 19.00-21.00

Pe 17 noiembrie, incheiem manifestatiile FIBRA #2 cu o Gala cum se cade, de la 19.30,  dar si un After Party dupa inmanarea premiilor, pentru felicitari si aprecieri care sa mearga la sufletul oricarui publicitar - si viitor publicitar.

Ce mai vrei sa stii? Afli tot pe premiilefibra.ro, daca ne-a scapat ceva. In rest, ce sa mai zicem? Iti asteptam vigilenti mailul, pe [email protected]Start!

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related