Hai noroc! "NBA 2K18" nu te lasa doar sa arunci la cos, ci si sa te plimbi prin cartier

Hai noroc! "NBA 2K18" nu te lasa doar sa arunci la cos, ci si sa te plimbi prin cartier

Nicicand "hai noroc" n-a fost mai complicat. Si mai frumos. In noul spot facut de CP+B LA pentru 2K Sports, Anesu Mutara (poate ati vazut The Intent) se plimba prin cartier. 

Iar cartierul e unul cum nu s-a mai vazut. La fiecare colt de strada e cate un super-star din baschetul american, care are propria relatie, istorie si prietenie cu personajul principal. Un handshake diferit pentru fiecare. Cartierele mici din State (mai ales cele din Los Angeles, cum e in cazul de fata) si baschetul merg mana in mana. Printre vedetele NBA prezente in film: Damian Lillard, Bill Walton, DeMar DeRozan, Devin Booker. Si altii, pe care poate i-ati recunoscut.

Ideea spotului de doua minute si jumatate este sa promoveze noile features pe care compania de jocuri le ofera, mai nou, pasionatilor de baschet si video games: ca user, nu mai esti limitat la a arunca la cos, demarca sau da pase, ci te poti plimba, pur si simplu, prin cartier. 

Barnaby Blackburn, Creative Director la CP+B LA,  le-a spus celor de la Adweek ca "in cartier s-a nascut cultura baschetului" .

“Ne-a placut ideea unui astfel de cartier perfect, plin de baschet, un loc unde gasesti toate stabilimentele obisnuite dintr-o comunitate, alaturi de fetele obisnuite pe care te astepti sa le vezi zilnic. Singura diferenta este ca aceste fete obisnuite, de la frizer si tattoo-artist si pana la tipul care isi da o pasenta pe scarile de la magazin, sunt vedete din NBA"

In plus, printr-un parteneriat recent cu Fitbit, NBA 2K (franciza a 2K Sport), au incercat sa incurajeze gamerii sa faca un pic de miscare si in viata reala, nu doar din degete si cu ochii in ecran.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related