Te-a pus Dracula sa-ti iei si sos

Te-a pus Dracula sa-ti iei si sos

Nu e usor nici pentru brandurile din Romania cand se apropie Halloweenul. Pe deoparte, au idei multe si vor sa ia parte la sarbatoarea asta importata, hulita, dar amuzanta. Pe de alta parte, Dracula in publicitate e un subiect atat de fumat, incat te intrebi daca n-ar fi mai bine sa cauti alte idei.

Dar, cum-necum, colonelul cu aripioare si MRM Worldwide Romania au dat-o bine cu sosul romanesc de usturoi: 

Ce frumos se imbina tehnologia cu traditiile transilvnene: usturoiul asta este ”100% vampire repellent” si suntem invitati sa intram pe pagina dedicata, ca sa-l intelegem, ca sa-i aflam povestea si, eventual, daca stam departe, intr-un castel intunecos, in varf de munte, sa ne fie adus.

De la Fuego la Dracula e cale lunga, dar, pana la urma, viata e prea scurta sa nu ne bucuram de orice sarbatoare, fie ca e nasterea Domnului, fie ca e celebrarea lui Dracu, pe 31 octombrie.

Altii au, oricum, idei si mai nebune de Ziua Dovleacului Scobit, iata:

Hashtag #Brrrrrrr.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related