IQads ofera 25 de invitatii la Premiile FIBRA pentru tinerii care au sub 25 de ani

IQads ofera 25 de invitatii la Premiile FIBRA pentru tinerii care au sub 25 de ani

Marti, 3 mai, dam drumul Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate care a lipsit din schema comunicarii romanesti in ultimii 2 ani. Unul dintre obiectivele pe care il amintim inca de la inceput consta in incurajarea creativitatii noilor generatii si atragerea lor - argumentata prin exemple  - catre industria de comunicare.

Din acelasi motiv ne adresam acum tie, tanarule ajuns la 25 de primaveri - sau mai putine.

Daca esti student si ai sub 25 de ani, ti-am rezervat un pass de acces la Premiile FIBRA care include accesul la toate conferintele si workshop-urile FIBRA care au loc la Hotel Caro (Bulevardul Barbu Vacarescu, nr. 146A) din Bucuresti. 

 

Ce trebuie sa faci, tinere millennial?

Sa ne scrii un email pe [email protected] cu: 
Subiectul: "25 - Premiile FIBRA"
+ 3 speakeri din cadrul conferintelor FIBRA pe care vrei neaparat sa-i vezi si sa-i asculti live. 
Obligatoriu e sa ne spui si de ce.

Cele mai convingatoare 25 de raspunsuri vor primi pass-urile de acces.

 

Programul Premiilor FIBRA cuprinde 4 zile si seri de inspiratie si knowhow alaturi de peste 90 de speakeri locali si internationali. 

Conferintele si workshop-urile FIBRA - cu incepere de la ora 12.00 (3, 4, 5 mai) si, respectiv, de la ora 10.00 (6 mai) -  adreseaza atat prezentul, cat si trendurile si best practice-urile pe care industria ar trebui sa le aplice in viitor in cadrul unor teme ce ating: Interactiuni creative multichannel intre branduri si consumatori; Touchpoint-urile cele mai eficiente pentru userul digital; Evenimentele de brand gandite ca experiente; Creativitate in CSR; Activarea creativa a shopper-ilor; Content marketing; Trenduri si inovatii in creativitate la nivel macro.

In serile de de 3, 4 si 5 mai incepand cu ora 19.00 au loc Serile de Creativitate ale Premiilor FIBRA, in cadrul carora se vor reuni oameni de publicitate, actori, stand-up comedians, bloggeri, vloggeri, jurnalisti, scriitori, artisti vizuali si alte personalitati din industriile creative locale. Accesul este liber.

Cateva subiecte dezbatute in cadrul serilor de creativitate: noua fata a publicitatii in termeni de resurse umane, colaborarile dintre branduri si muzicieni, creativitatea din online-ul romanesc, din entertainment sau din media.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related