Cu armata lui Absolut UNCOVER la Premiile FIBRA #2

Cu armata lui Absolut UNCOVER la Premiile FIBRA #2

Nicio editie de FIBRA fara ABSOLUT - asa am stabilit anul trecut prin luna mai si asa a ramas si in noiembrie anul curent, cand am dus la capat Premiile FIBRA #2, pe 16 si 17 noiembrie, la Hotel Caro.

Printre sesiunile de debate-uri de la aceasta editie, am avut si un Creative Night cu nabadai, dar incheiat cu bine si gratie unei realitati linistitoare: in aria vizuala a noastra si a tuturor participantilor s-a aflat, permanent, cate-o sticla de ABSOLUT.

Dar si ce sticla - caci la aceasta editie a Premiilor FIBRA ne-am intalnit cu o noua instanta a sticlei iconice ABSOLUT: editia limitata Absolut UNCOVER cu design interactiv, lansata in contextul sarbatorilor de iarna si dedicata noptilor petrecarete.

Noua sticla este imbracata intr-un invelis albastru care, odata desfacut, dezvaluie un design printat direct pe sticla transparenta.

Designul sticlei trimite cu gandul la cerul instelat al noptii si a avut drept inspiratie misiunea brandului de a transforma noptile de petrecere prin creativitate, incurajand oamenii sa aiba curajul sa fie ei insisi.

Prin urmare, un produs foarte potrivit pentru una dintre cele mai autentice discutii despre bulele publicitare, ca si pentru revealul celor mai buni creativi din Romania, la Gala de premiere a Premiilor FIBRA. Unde, pe langa trofee, castigatorii au parasit scena insotiti de armata Absolut UNCOVER:

Nici juratii n-au fost straini de zona barului ABSOLUT Vodka de la FIBRA. In imaginea de mai jos ii veti recunoaste pe Jussi Pekkala (hasan & partners), Soomean Chang (Freelance CD) si Casey Bird (Freelance Conceptual Writer & President SheSays).

Iata, deci, cum panza ABSOLUT Vodka a mai primit niste interpretari si in contextul Premiilor FIBRA #2, din postura de vodca oficiala a festivalului pe parcursul celor doua zile, ramanand in slujba publicitatii creative. Asa cum te-ai astepta, de altfel, de la un brand care are creativitatea in ADN. 

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related