[YouTube Romania Ads Leaderboard] Cele mai populare 5 reclame vizionate in al patrulea trimestru din 2017. Brandul de cafea KAFUNE, pe primul loc in top

[YouTube Romania Ads Leaderboard] Cele mai populare 5 reclame vizionate in al patrulea trimestru din 2017. Brandul de cafea KAFUNE, pe primul loc in top

Spotul de lansare a noului brand KAFUNE, semnat GAV, s-a clasat pe primul loc in topul celor mai populare ad-uri vizionate de catre userii romani pe YouTube in Q4 2017, anume in perioada 1 octombrie - 31 decembrie. Pe locul doi ajunge aftermovie-ul UNTOLD 2017, iar pe locul al treilea se afla o melodie branded, semnata ROA si Beck's Romania - un proiect al V8 interactive. Urmeaza in top spotul "Budincute" de la Fulga, al celor de la Next Advertising, iar Orange Romania inchide topul acestui trimestru, cu un spot de sezon, dedicat ofertelor de Craciun si creat de Publicis Conseil (Franta).

YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube. 

Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.

YouTube Romania Ads Leaderboard este un top trimestrial, publicat de IQads.

 

1. [KAFUNE] KAFUNE the fun coffee!

Creative Agency: GAV
Online Media: GAV

 

2. [UNTOLD] UNTOLD Festival 2017 | Official Aftermovie (4K)

Creative Agency: -
Media Agency: Web Digital

 

3. [Beck's Romania] Beck's featuring ROA – Stilu’ Universitar

 Creative Agency: Jazz Communication
Digital Agency: V8 Interactive

4. [Lumea Fulga] Reclama Fulga - Budincute

  Creative Agency: Next Advertising
Media Agency: Zenith Romania

 

5. [Orange Romania] Oferta de Crăciun pentru pachetele Orange Love

  Creative Agency: Publicis Conseil
Media Agency: Edge to Performant

 

“Prima pozitie apartine unui brand de cafea nou-lansat pe piata din Romania: KAFUNE – the Fun Coffee! GAV a creat conceptul campaniei si clipul promovat online. Videoul a captat atentia si a fost vazut, in medie, in proportie de 95% din intreaga lui durata, raportat la toate vizualizarile, platite sau organice.

Festivalul de muzica UNTOLD a promovat filmul oficial al editiei precedente din 2017. Pe ultima pozitie se afla singurul anunt de Craciun al topului - Publicis Conseil si Orange au readus The Christmas Fever. Santa imparte cadouri si danseaza fenomenal pe Queen - Don't Stop Me Now”, a declarat Aneta Plesa, Analytical Consultant, Google.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related