Miruna Dumitrescu, copywriterul anului ADC: ”Am invatat ca publicitarii nu vor ajunge in iad. Nu toti, cel putin”

Miruna Dumitrescu, copywriterul anului ADC: ”Am invatat ca publicitarii nu vor ajunge in iad. Nu toti, cel putin”

Intr-a saptea a avut de inventat un muzeu care nu exista in Romania. A facut muzeul pungilor si l-a prezentat in fata clasei, imbracata in saci de gunoi. Atunci a aflat de la mama ei ca exista Departamentul de Creatie. La 20 de ani punea bazele primei sale mape de portofoliu, la Kettle and Cup. 

In 2018, Miruna Dumitrescu (Jazz) e copywriterul anului, cu doua locuri 1 topul ADC in lunile octombrie si noiembrie prin contributia adusa campaniilor Provident – Testul de Constientizare si Impreuna #pentrumagichome. 
A trecut pe la Brands&Bears, Lowe, The Group, Leo, si acum e la Jazz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related