Ioana Ciocan, la a cincea ediție Art Safari București. "Anul acesta estimăm un număr de 50.000 de vizitatori. Întocmai ca sloganul nostru, «Arta cucerește Bucureștiul!»"

Ioana Ciocan, la a cincea ediție Art Safari București. "Anul acesta estimăm un număr de 50.000 de vizitatori. Întocmai ca sloganul nostru, «Arta cucerește Bucureștiul!»"
Foto: Adi Bulboaca

Se pare ca, intr-o felie a Romaniei, perioada post-decembrista s-a mai si incheiat, haosul a fost inlocuit de reglementari clare si coerente, iar tranzactiile obscure s-au imputinat datorita cresterii numarului de comercianti corecti, platitori de taxe. Anume: pe piata artei contemporane autohtone, tot mai urmarita la nivel international, spune Ioana Ciocan (Director General, Art Safari). Si (chiar si) acasa, am inceput sa ne cunoastem tot mai bine cu arta contemporana. Cu ce ocazie? Pai, ne dam seama ca nu e atat de scumpa (de ordinul sutelor si miilor de euro) si realizam ca achizitia unei lucrari de arta poate insemna formarea unei relatii cu autorul ei, posibilitatea de a-l sustine sau, de ce nu, de a genera alte colaborari. Daca va suna a Millennials, nu va inselati amarnic; de aceea, si brandurile incep sa arunce ochii inspre arta tot mai des, spune Ioana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related